Ταινίες/Σειρές

Ταινίες Μαρτίου – Απριλίου


Όπως είπα και στο προηγούμενο ποστ μου για ταινίες, συγγνώμη για την καθυστέρηση των ταινιών του μήνα, αλλά δεν είχα πολύ χρόνο για να τις παρουσιάσω. Δεν έχει νόημα να μιλήσω για όλες τις ταινίες που είδα, αλλά γι’ αυτές που αξίζει να δεις.

Θα αρχίσω με μία ταινία που είδα λόγω του ότι έχει να κάνει με το bullying. Γενικά μου αρέσουν τέτοιου είδους ταινίες και μιας και μου την πρότειναν, πέταξα τη σκούφια μου. Η ταινία λέγεται «Μετά τη Λουτσία».

afterlucia-poster

Μετά το θάνατο της συζύγου του, ο Ρομπέρτο και η έφηβη κόρη του Αλεχάντρα μετακομίζουν στην Πόλη του Μεξικού. Εκείνος ανοίγει ένα εστιατόριο κι εκείνη γνωρίζει νέους φίλους στο σχολείο. Προσπαθούν σιωπηλά να αφήσουν πίσω το παρελθόν τους, αλλά η καινούργια πραγματικότητα είναι πολύ σκληρή για να τους το επιτρέψει.

Μία εξαιρετική, κατά τη γνώμη μου, ταινία, με αρκετά ξαφνικό και απρόοπτο τέλος. Πολύ μελαγχολική και άκρως τραγική. Εγώ έκλαιγα σχεδόν σε όλη την ταινία. Θεωρώ ότι θα σου αφήσει πολλά για να σκεφτείς μετά το τέλος της και θα σε προβληματίσει. Σίγουρα αξίζει να τη δεις παρέα με ένα πακέτο χαρτομάντιλα.

Επόμενη ταινία «Before I go to sleep» ή αλλιώς «Αμνησία», όπως μεταφράστηκε στα ελληνικά.

Poster

Μια γυναίκα ξυπνά κάθε πρωί δίπλα σε έναν άντρα ο οποίος της εξηγεί πως είναι ο σύζυγός της, χωρίς εκείνη να θυμάται τίποτε από το παρελθόν της. Αναζητώντας όμως την ταυτότητά της, ανακαλύπτει στοιχεία που την κάνουν να αμφισβητεί την ιστορία του.

Σε πολλούς δεν άρεσε, εμένα όμως ναι. Ήταν ένα καλό θρίλερ, βέβαια αρκετά μουντό. Δε θα διασκεδάσεις όταν το δεις, αλλά θα έχεις αγωνία για το τι τελικά συμβαίνει. Βέβαια εγώ μπορεί να έχω επηρεαστεί λόγω του αγαπημένου μου Colin Frith. Δες τη κι εσύ και πες μου τη γνώμη σου.

Μετά θα σου προτείνω την ταινία «Foxfire».

120x160 Foxfire Fr 23_08

Στη συντηρητική Νέα Υόρκη της δεκαετίας του «50, έξι τολμηρές νεαρές κοπέλες δημιουργούν μια ιδιότυπη συμμορία και ξεκινούν ανταρτοπόλεμο ενάντια στο σοβινισμό και το σεξισμό της εποχής τους…

Αυτή η ταινία ενώ μου άρεσε αρκετά, πραγματικά αντιπάθησα απίστευτα σχεδόν όλες τις πρωταγωνίστριες. Μπορεί τα κορίτσια της συμμορίας να ήθελαν να πάνε ενάντια στο κατεστημένο, να ήταν ελεύθερες και ήθελαν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους, αλλά εγώ θεωρώ πως το έκαναν με λάθος τρόπους που τις έκαναν εγκληματίες. Εκνευρίστηκα πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ταινίες, αλλά θεωρώ ότι είναι μία πολύ καλή ταινία για να τη δει κάποιος, γι’ αυτό και στην προτείνω.

Τελευταία ταινία για σήμερα «Το μυστικό της Ανταλάιν».

155871

Έπειτα από ένα περίεργο ατύχημα, η 29χρονη Άνταλαϊν μένει για πάντα νέα. Ζώντας για δεκαετίες μια μοναχική ζωή, απομακρυσμένη ακόμα και από την… ηλικιωμένη πλέον κόρη της, θα ερωτευτεί έναν γοητευτικό φιλάνθρωπο και θα αναρωτηθεί σοβαρά για τις επιλογές της.

Αν και δεν άρεσε σε πολλούς, εμένα μου άρεσε απίστευτα πολύ. Οι ερμηνείες ήταν τέλειες και το νόημα της ταινίας επίσης. Για μένα δεν ήταν απλά μία ρομαντική ιστορία φαντασίας. Αυτή η γυναίκα είχε αυτό που επιθυμούν τόσοι άνθρωποι και όμως δεν μπορούσε να είναι ευτυχισμένη. Αγαπημένες μου σκηνές, αυτές με την πλέον ηλικιωμένη κόρη της. Ήταν μία διαφορετική ιστορίας αγάπης που αν είσαι όσο ρομαντική όσο εγώ θα σου αρέσει.

2 thoughts on “Ταινίες Μαρτίου – Απριλίου

    1. Πολύ χαίρομαι 🙂 Όντως η ταινία Foxfire είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Αυτά τα κορίτσια αποφάσισαν να επαναστατήσουν απλά νομίζω πως το έκαναν με λάθος τρόπο. Όταν τη δεις περιμένω εντυπώσεις!

Σχολιάστε

