Δύο βιβλία της Λένας Μαντά θα γίνουν τηλεοπτική σειρά


9789604965502Τώρα κανονικά εγώ με αυτό το νέο θα έπρεπε να χαρώ. Η αλήθεια είναι όμως πως φοβάμαι να χαρώ. Την κυρία Λένα Μαντά την εκτιμώ βαθύτατα και τη θεωρώ υπέροχο άνθρωπο και το λέω συνεχώς. Έχω πολλά από τα βιβλία της, κυρίως επειδή τα διαβάζει η μαμά μου, αλλά έχω διαβάσει κι εγώ πολλά από αυτά, όπως έχω παρευρεθεί και σε παρουσιάσεις βιβλίων της. Θεωρώ ότι αν σε κερδίσει ο συγγραφέας ως άνθρωπος, θα αγοράσεις το βιβλίο του και αυτό έκανε και σε μένα η κυρία Μαντά, αν και το είδος των βιβλίων της δεν είναι και τόσο πολύ του στυλ μου. Ξέρετε, εγώ είμαι περισσότερο του φανταστικού, βέβαια ανάλογα την ψυχολογία και την όρεξή μου. Δύο βιβλία της, λοιπόν, θα γίνουν τηλεοπτική σειρά. 9789604968299Αυτά είναι το «Όσο αντέχει η ψυχή» και το «Με λένε Ντάτα». Στο 2ο είναι πρωταγωνίστρια μία γυναίκα που αναφέρεται και στο πρώτο και με αυτόν τον τρόπο συνδέονται τα δύο βιβλία. Στην αρχή είπα ότι φοβάμαι να χαρώ γιατί ένα από τ’ αγαπημένα μου βιβλία της κυρίας Μαντά, το «Βαλς με 12 θεούς» έγινε σειρά πριν κάποια χρόνια και ήταν μία αποτυχία. Στην αρχή έμοιαζε λίγο, αλλά μετά το μόνο που θύμιζε εκείνο το υπέροχο βιβλίο που είχα διαβάσει αρκετά μικρή, ήταν μόνο τα ονόματα των πρωταγωνιστών. Ελπίζω η κυρία Μαντά να έχει λόγο στο σενάριο της σειράς για να μην απογοητευτούμε για ακόμα μία φορά.

One thought on “Δύο βιβλία της Λένας Μαντά θα γίνουν τηλεοπτική σειρά

  1. Η αλήθεια είναι πως όταν ένα βιβλίο μεταφέρεται στη μικρή ή μεγάλη οθόνη, κατά κάποιο τρόπο θα απογοητεύσει. Σαν αναγνώστρια έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από την απόδοση του Αρχοντα των Δαχτυλιδιών (παρόλο που δε συμμετείχε στο σενάριο ο ίδιος ο συγγραφέας) και από τον Νονό (εδώ συμμετείχε ο Μάριο Πούτζo στη συγγραφή του σεναρίου και νομίζω γι’ αυτό βγήκε τόσο καλό). Με άλλες τέτοιες ταινίες δεν έμεινα και τόσο ευχαριστημένη και δεν μπορώ να καταλάβω, ειδικά όταν ο συγγραφέας βρίσκεται εν ζωή, γιατί δεν αναλαμβάνει κάποιο ενεργό ρόλο έτσι ώστε να μην καταστραφεί το βιβλίο του. 😦
    Το «Βαλς με 12 θεούς» που αναφέρεις δεν το έχω διαβάσει. Η σειρά μου άρεσε μέχρι κάποια πρώτα επεισόδια αλλά μετά δεν βλεπόταν!! Τώρα για το «Όσα αντέχει η ψυχή», δεν το έχω διαβάσει γιατί είχε πολύ στενάχωρη υπόθεση και δεν ήθελα να ψυχοπλακωθώ και για τη «Ντάτα» έχω ακούσει τις χειρότερες ever κριτικές. Το αποτέλεσμα θα δείξει….

Σχολιάστε

