Διάφορα

Το δωράκι μου έφτασε!


IMG_20150514_114947[1]Πρώτη φορά κερδίζω σε διαγωνισμό και είμαι απίστευτα χαρούμενη. Πριν λίγο καιρό έκανε ένα διαγωνισμό η αγαπημένη μου σελίδα spoiler alert μαζί με τις εκδόσεις Μίνωας και κάποιοι τυχεροί θα κέρδιζαν το βιβλίο «Εμείς» του Ντέιβιντ Νίκολς. Έλαβα κι εγώ μέρος, χωρίς να περιμένω και πολλά μιας και δεν είμαι και τόσο τυχερή. Όταν είδα το όνομά μου στους τυχερούς, πέταξα από τη χαρά μου. Το βιβλίο ήρθε στο σπίτι μου χθες και ήθελα και από εδώ λοιπόν, να ευχαριστήσω τη σελίδα spoiler alert και τις εκδόσεις Μίνωας για αυτό το υπέροχο δώρο! Ελπίζω από εδώ και πέρα, μιας κι έγινε η αρχή, να είμαι πιο τυχερή και να κερδίζω περισσότερα βιβλία!

3 thoughts on “Το δωράκι μου έφτασε!

  1. Αχ, μόλις το διαβάσεις pleaseeeeeeee γράψε μας και μια μίνι κριτική 🙂 Έτυχε να διαβάσω μια συνέντευξη του Ντέιβιντ Νίκολς σχετικά με το συγκεκριμένο βιβλίο και μπορώ να πω ότι οι απόψεις του μου κέντρισαν αρκετά το ενδιαφέρον!!

    1. Εννοείται όταν το διαβάσω ότι θα γράψω και την άποψή μου. Ελπίζω να είναι ωραία γιατί είναι αρκετά μεγάλο και αν είναι βαρετό θα μου πάρει αιώνες για να το τελειώσω. Αλλά νομίζω ότι θα μου αρέσει.

Σχολιάστε

