Νέα ταινία «Ο Μικρός Πρίγκιπας»


prince

Εντάξει αυτό το νέο με αποτελείωσε. Έτοιμη να λιποθυμήσω από τη χαρά μου, γράφω ένα κείμενο γι’ αυτήν τη νέα ταινία «Ο μικρός πρίγκιπας», Ένα από τα αγαπημένα μου πράγματα γενικά, όχι μόνο βιβλία, είναι το βιβλίο «Ο μικρός πρίγκιπας». Όπως έχω πει και παλαιότερα το διάβασα αρκετά μεγάλη και από τότε το έχω στην καρδιά μου. Αυτό φυσικά το ξέρουν και όλοι οι γύρω μου, μιας και έχω, κούπα, μπρελόκ, ημερολόγιο, τατουάζ κ.α. με τον μικρό πρίγκιπα. Έτσι όταν διάβασα γι’ αυτήν την ταινία πέταξα από τη χαρά μου. Η ταινία δημιουργήθηκε από τον Μάρκ Όσμπορν και θα κάνει πρεμιέρα στις Κάννες. Είναι ένας συνδυασμός computer animation και χαρτοκοπτικής stop-motion για την ιστορία του μικρού πρίγκιπα. Οι φωνές των ηρώων ανήκουν στους Τζέιμς Φράνκο, Ρέιτσελ ΜακΑνταμς, Μπενίσιο Ντελ Τόρο, Μαριόν Κοτιγιάρ και Τζεφ Μπρίτζες και η ταινία θα προβληθεί στην Γαλλιά στις 29 Ιουλίου.

Νομίζω ότι πρέπει να την δουν μικροί και μεγάλοι. Οι μικροί για να μάθουν μία υπέροχη και διδακτική ιστορία και οι μεγάλοι για να θυμηθούν και πάλι ότι μερικές αξίες είναι πολύ σημαντικές. Αξίες που πολλές φορές μπορεί να ξεχνάμε. Γιατί όπως είπε και ο αεροπόρος από τον μικρό πρίγκιπα «Το πρόβλημα δεν είναι ότι μεγαλώνουμε, αλλά ότι ξεχνάμε.»

Πηγή: Flix

2 thoughts on “Νέα ταινία «Ο Μικρός Πρίγκιπας»

Σχολιάστε

