Η εκλεκτή – Kass Kiera


20150407_183154[1]Αχ αυτό το βιβλίο… Τον τελευταίο καιρό η αλήθεια είναι ότι δεν είχα βρει ένα βιβλίο που να με ενθουσιάσει πάρα πολύ. Τα περισσότερα που διάβασα μου φάνηκαν μέτρια. Έτσι μια μέρα άρχισα το βιβλίο «Η εκλεκτή» που είναι το 3ο μέρος της σειράς «Η επιλογή». Τα δύο προηγούμενα βιβλία με είχαν ενθουσιάσει πάρα πολύ και ήμουν σίγουρη ότι το ίδιο θα με ενθουσιάσει και το 3ο, γι’ αυτό και το άρχισα με μεγάλη αγωνία. Ευτυχώς δε με απογοήτευσε. Μου άρεσε περισσότερο από τα δύο προηγούμενα. Είχε περισσότερη αγωνία και ανατροπές και ήταν τόσο, μα τόσο γλυκό! Ξέρω ότι σε πολλούς φαίνεται αρκετά «προβλέψιμο» ή «ξενέρωτο» ή «γλυκανάλατο», αλλά εγώ ενθουσιάστηκα. Μου άρεσε όλο το σκηνικό, η ιστορία, ο κόσμος, οι χαρακτήρες. Όλα! Τους λάτρεψα όλους. Επίσης μετά από αυτό το υπέροχο βιβλίο μου ήρθε και πάλι η όρεξη για διάβασμα, κάτι που είχα χάσει για λίγο λόγω των όχι και τόσο καλών βιβλίων που είχα διαβάσει τελευταία. Και επιτέλους το αποφάσισα και το παραδέχομαι. Ναι! Λατρεύω την νεανική λογοτεχνία. Είναι ανάλαφρη, περιπετειώδης και ρομαντική. Είναι τέλεια!

Όσον αφορά το βιβλίο, ο ενθουσιασμός μου νομίζω πως τα λέει όλα. Ήταν υπέροχο, διασκεδαστικό, ρομαντικό, συγκινητικό, αγωνιώδες. Υπέροχο! Περιμένω πώς και πώς να βγει το 4ο βιβλίο που θα είναι 20 χρόνια μετά το τέλος της εκλεκτής. Μάλλον όμως θα αργήσω να το διαβάσω μιας και τον επόμενο μήνα βγαίνει στα Αγγλικά και η αλήθεια είναι ότι αφού έχω τα τρία πρώτα βιβλία στα Ελληνικά θέλω και το 4ο στα Ελληνικά, άρα θα περιμένω ελπίζοντας ότι θα εκδοθεί και στη γλώσσα μας.

2 thoughts on “Η εκλεκτή – Kass Kiera

    1. Σ’ ευχαριστώ πολύ. Ε ναι. Μιας κι έχω διαβάσει τα υπόλοιπα στα Ελληνικά, θα περιμένω μέχρι να εκδοθεί και το 4ο 🙂

Σχολιάστε

