Ανακοινώσεις - Νέα

Άλλη μία νέα ενότητα στο blog


tumblr_mjjwffv7E51rjgui0o1_500

Το ξέρω. Σας έχω πρήξει με τις νέες ενότητες που σκέφτομαι να προσθέσω στο blog μου. Απλά κάθε μέρα σκέφτομαι και κάτι καινούριο που θα ήθελα να προσθέσω για να εμπλουτίσω το blog και να μη βαριέστε κι εσείς να διαβάζετε τα ίδια συνεχώς. Η ενότητα που σκέφτηκα να δημιουργήσω είναι σχετική με manga. Όπως γνωρίζετε όσοι διαβάζετε το blog μου καιρό, αγαπώ τα anime και τα manga κι έτσι βρήκα την ευκαιρία μέσα από το blog μου να ασχοληθώ με αυτά. Για αρχή θα γράφω μόνο για manga. Περισσότερο θα κάνω κριτικές manga που έχω διαβάσει και θα είναι σε ξεχωριστή ενότητα από τα βιβλία. Νομίζω πως το blog δε θα χάσει τον χαρακτήρα του μιας και τα βιβλία μπορούν να συνδεθούν με τα manga ή με τα comic. Εννοείται ότι θα ήθελα και πάλι να μάθω πώς σας φαίνεται αυτή η ιδέα μιας και εσείς διαβάζετε όσα γράφω.

2 thoughts on “Άλλη μία νέα ενότητα στο blog

Σχολιάστε

