Η αρχή των book hauls


Σκέφτηκα μιας φορά τον μήνα να φτιάχνω ένα book haul post για να σου δείχνω τι έχω διαβάσει αυτόν τον μήνα και ποια νέα βιβλία αγόρασα ή μου έκαναν δώρο. Νομίζω ότι είναι καλύτερο να τα βάζω όλα μαζί, μιας και κάποιους μήνες λόγω μειωμένου ελεύθερου χρόνου δεν προλαβαίνω να διαβάσω όσο θέλω κι έτσι η λίστα μου μπορεί να είναι μικρή. Δεν ξέρω αν το έχεις προσέξει, αλλά ενώ λατρεύω τα βιβλία δεν καταφέρνω να διαβάζω όσα θα ήθελα… Ελπίζω αυτό ν’αλλάξει πολύ σύντομα, μιας και έχω αλλάξει επίτηδες κάποιες από τις συνήθειές μου για να έχω περισσότερο χρόνο για διάβασμα.

Θα ήθελα πολύ να ακούσω τη γνώμη όλων γι’ αυτό το νέο topic που σκέφτομαι να προσθέσω στο blog μου.

Σχολιάστε

