Ανακοινώσεις - Νέα

Βρες με και στο Google+


Google-Plus-Logo-650x318

Σκέφτηκα ότι για όσους έχουν blog στο blogspot και παρακολουθούν το blog μου, θα βολεύει περισσότερο να βλέπουν τις νέες αναρτήσεις που κάνω εδώ, στο Google+ λογαριασμό μου. Έτσι σκέφτηκα ό,τι κείμενο γράφω εδώ να το ανακοινώνω και εκεί, έτσι ώστε αν κάποιος θέλει να το διαβάσει να πατάει το link και να οδηγείται στο blog. Θα ήθελα να μάθω πώς σας φαίνεται αυτή η ιδέα ή οποιαδήποτε άλλη ιδέα έχετε θα ήθελα να τη μάθω για να βελτιώσω τη σελίδα μου.

Στο προφίλ μου επίσης θα βρείτε και άλλες σελίδες που γράφω, χρησιμοποιώ ή συνεργάζομαι και αν έχετε κι εσείς λογαριασμό εκεί θα το ήθελα πολύ να με προσθέσετε.

https://plus.google.com/u/0/108140957556314009203/posts

ΥΓ. Αν δεν σας βγάζει κάπου το link ή υπάρχει οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα θα ήθελα να μου το πείτε για να το διορθώσω.

Σχολιάστε

