Κυνηγοί κεφαλών – Τζο Νέσμπο


IMG_20150402_184721[1]Παρά το ότι υπολείπεται σε ύψος, ο Ρότζερ μοιάζει να τα έχει όλα: είναι ο πιο επιτυχημένος κυνηγός επιχειρηματικών ταλέντων της Νορβηγίας, έχει παντρευτεί την πανέμορφη ιδιοκτήτρια μιας γκαλερί και ζει σε ένα ονειρεμένο σπίτι. Για να κρατήσει όμως την ισορροπία στα οικονομικά του, εξασκεί και ένα δεύτερο επάγγελμα, αυτό του ληστή πανάκριβων έργων τέχνης. Μια μέρα, του δίνεται η ευκαιρία να οργανώσει την τελευταία μεγάλη δουλειά, αυτή που θα τον γλιτώσει από όλα τα χρέη. Μέσα από ανεξήγητες καταστάσεις ωστόσο, θα μετατραπεί από κυνηγός σε θήραμα και θα χρειαστεί να παλέψει για τη ζωή του. Ένα τουρ ντε φορς δράσης και σασπένς που κόβει την ανάσα, το οποίο βαδίζει στα χνάρια της τριλογίας «Millenium».

Αυτό το βιβλίο όταν άρχισα να το διαβάζω δεν ήμουν καθόλου σίγουρη ακόμα και γιατί το αγόρασα. Όλοι έκαναν σαν τρελοί για τα βιβλία του Τζο Νέσμπο και θεωρούσα ότι εμένα δε θα μου άρεσε τόσο, όπως μου έχει συμβεί και με άλλα βιβλία. Πήρα το συγκεκριμένο επειδή λόγω της pocket έκδοσης κόστιζε λιγότερο και σκέφτηκα ότι αν μου αρέσει θα συνεχίσω και με κάποιο άλλο από τα βιβλία του. Θα σας μιλήσω πολύ ειλικρινά. Η περίληψη δε με τράβηξε καθόλου. Δεν ήταν καθόλου του γούστου μου, απλά ρίσκαρα.

Οι κυνηγοί κεφαλών ήταν ένα βιβλίο που διαβαζόταν πολύ εύκολα, όπου κι αν βρισκόσουν. Αυτό το αναφέρω επειδή εγώ διαβάζω περισσότερο στα ΜΜΜ και πολλές φορές μου αποσπά κάτι την προσοχή. Αν λοιπόν και το βιβλίο δε με βοηθάει, θα πρέπει να διαβάζω μερικές σελίδες δύο φορές για παράδειγμα για να καταλάβω. Αυτό λοιπόν το βιβλίο δεν το είχε αυτό. Ήταν πολύ ευχάριστο. Στην αρχή δε με είχε ενθουσιάσει. Ήταν ένα απλό βιβλίο που είχε πολλά στοιχεία από τον τρόπο που οι μεγάλες εταιρείες προσλαμβάνουν προσωπικό, μιας και αυτή ήταν η δουλειά του πρωταγωνιστή. Επίσης ανέφερε πολλά στοιχεία για τις βρώμικες δουλείες που μπορεί να κάνει κάποιος στις επιχειρήσεις για να πλουτίσει. Όλα φαίνονταν απολύτως φυσιολογικά και βαρετά, μέχρι που έγινε το μεγάλο μπαμ και ο πρωταγωνιστής βρέθηκε να κάνει έναν αγώνα δρόμου για να σώσει όχι μόνο την υπόληψή του αλλά και τη ζωή του.

Για να πω την αλήθεια το τέλος του βιβλίου ήταν συγκλονιστικό. Δεν το περίμενα με τίποτα και αυτό μπορώ να πω ότι με κέρδισε περισσότερο από όλο το βιβλίο συνολικά. Χωρίς αυτό το τέλος ίσως μου φαινόταν και λίγο αδιάφορο. Σίγουρα δε θα το πρότεινα σε όλους, μιας και ασχολείται με ένα θέμα που μπορεί να μην αρέσει σε αρκετούς. Για παράδειγμα εγώ προτιμώ τέτοιου είδους βιβλία να ξεκινάνε με έναν φόνο, αλλά σε αυτό μου άρεσε κιόλας που δεν ακολούθησε τον συνηθισμένο δρόμο.

Αν σου αρέσουν τα βιβλία δράσης και αγωνίας, με έξυπνους ήρωες, καλούς και κακούς και ανατρεπτικό τέλος, διάβασέ το!

Σχολιάστε

