Βόλτα στο bazaar των εκδόσεων Anubis


Κλασσικά. Όπου έκθεση, bazaar, παρουσίαση, φεστιβάλ και οτιδήποτε έχει να κάνει με βιβλία, θα με βρεις κι εμένα σε μία ακρούλα κάποια μέρα να ψαχουλεύω κάποιο βιβλίο. Ε, δε γινόταν να μην πάω και στο bazaar βιβλίου των εκδόσεων Anubis. Όταν αποφάσισα να πάω δεν είχα στο μυαλό μου κάτι συγκεκριμένο, απλά ήθελα να χαζέψω. Κλασσικά δεν έμενα μόνο εκεί. Φυσικά και αγόρασα κάτι. Δύο βιβλία. Το ένα είναι το «Σογκούν» και το άλλο «Δράκοι στο φθινοπωρινό δειλινό: βιβλίο 1». IMG_20150328_204140Το «Σογκούν» ήταν ένα βιβλίο που ήθελα πολύ να αποκτήσω, αλλά δεν το έβρισκα ποτέ σε καλή τιμή. Έτσι όταν το είδα στο bazaar το βούτηξα γρήγορα γρήγορα. Μετά σκέφτηκα να πάρω ένα βιβλίο φαντασίας μιας και είμαι αρκετά εξοικειωμένη με αυτό το κομμάτι επειδή κάποτε έπαιζα online mmo rpg games. Ευτυχώς τα παιδιά που ήταν εκεί από τις εκδόσεις με βοήθησαν πάρα πολύ να επιλέξω το επόμενο βιβλίο μου. Μου πρότειναν το «Δράκου στο φθινοπωρινό δειλινό» και δε δίστασα καθόλου να το αγοράσω. Οι εντυπώσεις μου από το bazaar ήταν πολύ καλές. Κάποια βιβλία είχαν πάρα πολύ χαμηλές τιμές, κάποια άλλα όχι. Πάντως σίγουρα ήταν πιο χαμηλές από αυτές στα περισσότερα βιβλιοπωλεία.

Το bazaar θα το βρεις Διονυσίου Σολωμού 39 στην Αθήνα και θα διαρκέσει μέχρι και τις 9 Απριλίου.

Δευτέρα και Τετάρτη 10 π.μ. έως 6 μ.μ.
Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή 10 π.μ. έως 8 μ.μ.
Σάββατο 10 π.μ. έως 4 μ.μ.

Μην καθυστερείς, τρέχα!

5 thoughts on “Βόλτα στο bazaar των εκδόσεων Anubis

    1. Ναι, φέτος έλεγα να πάω. Δεν είμαι σίγουρη βέβαια ακόμα. Εξαρτάται από το αν θα βρω παρέα. Νομίζω κάποιον θα ψήσω 😀

      1. Εγώ θα πάω σίγουρα πάντως, μάλλον το Σάββατο από το τριήμερο, νομίζω θα φέρω πολύ κόσμο, αν είναι θα σε δω εκεί 😀

Σχολιάστε

