Διάφορα

Lolita! Ένα βιβλίο με υπέροχα εξώφυλλα


Όπως κατάλαβες από προηγούμενο post μου, λατρεύω να ψάχνω για όμορφα εξώφυλλα βιβλίων. Ένα βιβλίο που κατά τη γνώμη μου έχει από τα πιο όμορφα εξώφυλλα είναι η Λολίτα. Δυστυχώς το βιβλίο δεν έχω καταφέρει να το διαβάσω ακόμα, περισσότερο λόγω της αρκετά υψηλής τιμής του στα Ελληνικά, αλλά είχα δει την ταινία παλαιότερα. Παρακάτω είναι μερικά από τα πιο αγαπημένα μου εξώφυλλα του βιβλίου που ελπίζω ότι θα καταφέρω να διαβάσω σύντομα.

a723049c441a4d34b0cdd373fd241bfc c5058fb0858fff311706546ec9bf2dac jennifer-heuer lolita (1) lolita αρχείο λήψης

Εσένα ποιο είναι το αγαπημένο σου;

4 thoughts on “Lolita! Ένα βιβλίο με υπέροχα εξώφυλλα

  1. Όλα είναι πολύ όμορφα όντως. Προτιμώ το τρίτο και το τέταρτο!
    Όσο για την τιμή, έχεις δίκιο, είναι τσιμπημένη! Στην πολιτεία το έχουν με 30% έκπτωση, ίσως από εκεί συμφέρει καλύτερα όταν θελήσεις να το αγοράσεις. 🙂
    http://www.politeianet.gr/books/9789601604367-nabokov-vladimir-patakis-lolita-173613

  2. Πραγματικά υπέροχα εξώφυλλα! Το ένα πιο όμορφο από το άλλο….
    Εγώ το διάβασα το βιβλίο λόγο της σχολής μου. Είχα να το κάνω εργασία…
    Είναι αρκετά κουραστικό λόγο κυρίως του όγκου του αλλά έχει μια γοητεία. Μπορείς να ρίξεις μια ματιά και στην ταινία του 1962 που είναι κλάσεις ανώτερη από την πιο πρόσφατη!

    1. Τελικά πήγα στην Πολιτεία και το αγόρασα. Δεν ήξερα ότι στην αρχή έχει πολλά πρόσθετα σχόλια για το βιβλίο, όπως και κριτικές. Θέλω οπωσδήποτε να το διαβάσω. Όσον αφορά την ταινία έχω δει την πιο πρόσφατη αλλά θα δω και την παλαιότερη μιας και μου την πρότεινες.

Σχολιάστε

