Διάφορα

Νέα στήλη!


Ξέρεις τώρα. Συνεχώς ψάχνω να κάνω και κάτι καινούριο για το blog μου, για να μη βαριόμαστε. Σκέφτηκα λοιπόν να κάνω μία νέα στήλη με διάφορες αγαπημένες μου φράσεις από βιβλία, σειρές ή ταινίες. Αυτό νομίζω θα βοηθήσει να βρούμε νέα βιβλία ή ταινίες. Εμένα πολλές φορές μου έχει τραβήξει το μάτι μία φράση και γι’ αυτό έχω διαβάσει και το βιβλίο.

Ξεκινάω με κάτι αγαπημένο. Σ’έχω πρήξει με αυτό αλλά τι να κάνω; Μεγάλη αγάπη.

tumblr_mn7n7nZxMw1qzfyg1o5_r4_1280

2 thoughts on “Νέα στήλη!

Σχολιάστε

