Διάφορα

Λογοτεχνικά τατουάζ


Επηρεασμένη από το δικό μου τατουάζ με τον μικρό πρίγκιπα, έψαξα διάφορα άλλα τατουάζ που να έχουν σχέση με βιβλία ή να είναι εμπνευσμένα από κάποιο βιβλίο. Δείτε τα πιο όμορφα που βρήκα.

enhanced-buzz-6078-1368043787-10 enhanced-buzz-7035-1368025431-12 enhanced-buzz-8830-1367355500-3 enhanced-buzz-23038-1367964709-28 tumblr_nj0n09z65B1qhqtgko1_540

large

Τώρα ποιος είναι ο λόγος που σας τα λέω όλα αυτά. Το τατουάζ είναι κάτι που έχεις μαζί σου μία ζωή, άρα πρέπει να το έχεις αποφασίσει καλά πριν το κάνεις και πρέπει να είναι κάτι που αγαπάς. Εγώ έκανα τον μικρό πρίγκιπα επειδή ήθελα πάρα πολύ να τον έχω μαζί μου. Δεν ξέρω αν μπορείτε να καταλάβετε ακριβώς αυτό που θέλω να πω και να μην ακούγομαι κάπως παράξενη. Όταν διάβασα αυτό το βιβλίο, σχετικά πρόσφατα μιας και κανονικά είναι ένα βιβλίο για παιδιά, με επηρέασε πάρα πολύ και με βοήθησε σε μία περίεργη περίοδο της ζωής μου. Είναι λοιπόν σαν να μου δίνει δύναμη. Θεωρώ ότι τα βιβλία γενικότερα έχουν κάνει πιο όμορφη τη ζωή μου γι’ αυτό και προσπαθώ συνεχώς να πείσω φίλους και γνωστούς να διαβάζουν. Γι’ αυτόν τον λόγο σκέφτομαι ότι και το επόμενο τατουάζ μου, ναι το έχω αποφασίσει ότι θα υπάρξει και επόμενο, θα είναι και πάλι κάτι σχετικό με τη λογοτεχνία που αγαπώ τόσο.

Εσείς έχετε κάποιο τατουάζ, ή θα θέλατε να αποκτήσετε κάποια στιγμή; Και αν ναι, τι είναι;

16 thoughts on “Λογοτεχνικά τατουάζ

  1. Πανέμορφα Tattoo, όλα!
    Εγώ είμαι τόσο φοβιτσιάρα που αν και θέλω να κάνω δεν το έχω επιχείρηση ακόμα…
    Πάντως μου έδωσες πολλές ωραίες ιδέες 🙂

    1. Αν ψάξεις στο διαδίκτυο θα βρεις πάρα πολλά. Εγώ έβαλα τα πιο «διακριτικά» που βρήκα. Ε, να μην υπερβάλουμε κιόλας 🙂

  2. Ωραίες ιδέες όλα τα παραπάνω τατουάζ!!! Εγώ δε θα επιχειρούσα να κάνω. Όχι τόσο επειδή φοβάμαι, καθώς αν έχεις πάρει την απόφαση ο πόνος δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας, απλά δεν μπορώ να αντέξω στην ιδέα ότι θα είναι κάτι πάνω στο δέρμα μου που θα πρέπει να το κουβαλάω μια ζωή!

    1. Αυτό ακριβώς συζητούσα πριν κάποιες μέρες με έναν φίλο μου. Μου έλεγε ότι θα ήθελε να κάνει αλλά δεν μπορεί να φανταστεί να έχει κάτι πάνω του για πάντα. Να σου πω την αλήθεια κι εγώ το σκέφτομαι κάποιες φορές, αλλά μετά σκέφτομαι τους λόγους που το έκανα και φεύγει αυτή η σκέψη.

  3. Ντάξει, τέλειο timing το post σου γτ σκέφτομαι πολύ έντονα τον τελευταίο καιρό για ένα tattoo…Εμένα μ’αρέσουν τα μικρά, γεωμετρικά σχέδια… Δώσε ιδέες, ποιό σ’αρέσει από αυτά:
    https://www.pinterest.com/elenitravels/tattoos/ (εμένα αυτό με τη φαλαινίτσα στο χέρι) Πόσο σε πόνεσε εσένα που το έκανες…?

    1. Κι εμένα μου αρέσει η φαλαινίτσα, αλλά και η πόλη που φαίνεται μέσα από την κορνίζα. Όσον αφορά τον πόνο, δε θα σου πω ότι δεν το καταλαβαίνεις καθόλου. Σκέψου ότι είναι σαν να σε γρατζουνάει κάτι αργά αργά και να σε καίει. Δεν είναι τρομερός ο πόνος. Εμένα περισσότερο με ενοχλούσε ότι τρανταζόταν όλο μου το σώμα. Επίσης κοντά στα κόκαλα πονάει περισσότερο. Εμένα πχ ήταν στην ωμοπλάτη, και έπιανε και τη σπονδυλική στήλη. Κοντά στη σπονδυλική στήλη πονούσε αρκετά. Νομίζω πάντως ότι αν το έχεις πάρει απόφαση δε θα σε νοιάξει ο πόνος. Αν δεν ξέρεις κάποιο καλό μαγαζί για να πας πες μου να σου προτείνω ένα πολύ καλό στην Πλάκα. Εκεί πήγα κι εγώ και το αγόρι μου πριν λίγες μέρες και άλλοι γνωστοί και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι.

      1. Κι εγώ το σκέφτομαι για την κορνίζα αλλά έχει πολύ χρώμα και θα πονάει πολύ:/ Ήσουν κατατοπιστικότατη για το πως είναι, σ’ευχαριστώ πολύ! Με βοήθησες αρκετά! Σε ποιό πήγατε στην Πλάκα? Εγώ σκέφτομαι να πάω σε αυτό: http://www.tattoos.gr/

    2. Μπορείς στην κορνίζα να μην βάλεις χρώματα, δε χρειάζεται. Κι εγώ στο δικό μου δεν έχω βάλει, ίσως βάλω αργότερα. Εγώ πήγα στο Nico Tattoo και άλλοι φίλοι μου επίσης και μείναμε πολύ ευχαριστημένοι. http://www.tattoo.gr/

      1. Τίποτα. Το τατουάζ είναι κάτι πολύ σημαντικό μιας και το έχουμε πάνω μια ζωή. Επομένως πρέπει να μείνουμε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα 🙂

  4. Οοο πήρες την μεγάλη απόφαση.. Συγχαρητήρια για το νέο σου τατουάζ! Κι εγώ θέλω καιρό τώρα τώρα αλλά βασανίζομαι από τις κλασσικές προαναφερθείσες σκέψεις.. Πάντως αν κάποια στιγμή το αποφασίσω θα ήθελα ιδανικά, να είναι κάπου στο χέρι. Προτιμώ κι εγώ το πιο γεωμετρικά-διακριτικά σχέδια.

Σχολιάστε

