Διάφορα

Τα manga στον κόσμο μου


IMG_1135

Δυστυχώς τον τελευταίο καιρό τα έχω παρατημένα και ασχολούμαι περισσότερο με τα βιβλία, όμως πριν κάποιους μήνες και για αρκετό καιρό μου κρατούσαν συντροφιά κάθε, μα κάθε βράδυ. Ναι ναι, μιλάω για τα manga.

Για όσους δε γνωρίζουν τα manga είναι κόμικ από την Ιαπωνία και δε λέγονται Κινέζικα, Ασιατικά κόμικ αλλά manga. Όπως και τα anime δεν είναι μίκυ μάους ή παιδικά…

Θυμάμαι ακόμα τις ατελείωτες ώρες που περνούσα μπροστά στον υπολογιστή, μέχρι τις 6 τα ξημερώματα, επειδή ήθελα να τελειώσω κάποια σειρά manga, συνήθως ρομαντική. Ήταν τέλεια! Βέβαια μπορεί την επόμενη μέρα να έπρεπε να ξυπνήσω στις 8 και για την υπόλοιπη μέρα να ήμουν μέσα στα νεύρα, αλλά τουλάχιστον είχα διαβάσει το τελευταίο chapter! Μπορεί να σας φανεί χαζό αλλά έχω κλάψει πάρα πολλές φορές διαβάζοντας κάποιο manga.

IMG_1134

Η αλήθεια είναι πως δεν είμαι κατά των Αμερικάνικων κόμικ απλά θεωρώ πως δεν μπορούν να φτάσουν με τίποτα τη δουλειά που κάνουν οι Ιάπωνες στα manga τους. Υπάρχουν άπειρα είδη για όλα τα γούστα, χιουμοριστικά, ρομαντικά, με δράμα και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Βέβαια επειδή τα αγαπώ τόσο πολύ δεν μπορώ να είμαι και τόσο αντικειμενική, αλλά τέλος πάντων.

Όμορφο σκίτσο, καλοδουλεμένοι χαρακτήρες, ενδιαφέρουσα ιστορία. Αυτά για μένα αποτελούν το τέλειο manga.

Δυστυχώς τα manga είναι αρκετά ακριβά κι έτσι δεν έχω στη συλλογή μου και πάρα πολλά, παρά μόνο όσα ήθελα οπωσδήποτε να αποκτήσω. Πλέον δεν αγοράζω, μιας και δίνω τα χρήματά μου σε βιβλία αλλά νομίζω πως σύντομα θα αρχίσω και πάλι να ασχολούμαι περισσότερο με αυτά.

IMG_1133

Ελπίζω μετά από αυτό το κείμενο να δοκιμάσετε να διαβάσετε κάποιο, αν δεν το έχετε κάνει ήδη. Θα μου άρεσε πάρα πολύ να ήμουν εγώ αυτή που θα κίνησε την περιέργεια στο να το κάνετε. Αν έχετε ήδη διαβάσει κάποιο θα ήθελα πολύ να μου πείτε ποιο ή ποιο είναι το αγαπημένο σας, ή ό,τι άλλο θέλετε.

7 thoughts on “Τα manga στον κόσμο μου

  1. Αχ έχω κι εγώ όλη τη σειρά Vampire Knight, απίστευτο σχέδιο και πολύ καλό στόρυ. (Zero ^.^ ) Δεν έχω διαβάσει πάρα πολλά manga η αλήθεια είναι, πέρα από τα πολύ-πολύ γνωστά. Αν μπορείς πες μου μερικά να τσεκάρω τώρα που τελείωσε η εξεταστική μου 😉

    1. Έχω μέχρι το 13 αλλά νομίζω ότι έχει βγει και ο 15ος τόμος. Τώρα από manga θα σου πω τα αγαπημένα μου, εκτός φυσικά από το Orange που το είχα αναφέρει και παλαιότερα. Αν θες να διαβάσεις μία εφηβική ρομαντική ιστορία πάρα πολύ καλά είναι τα Kyou, Koi wo Hajimemasu, Mitsu x Mitsu Drops, Suki tte Ii na yo., Koe no Katachi, Dengeki Daisy και Ao Haru Ride. Σου έχω και δύο τρόμου. Τα Doubt και Ibitsu. Αν θες κάτι διαφορετικό και αρκετά ιδιαίτερο διάβασε το Oyasumi Punpun. Πολύ ιδιαίτερο σχέδιο και ιστορία επίσης. Η αλήθεια είναι ότι δε διαβάζω manga δράσης, προτιμώ περισσότερο τα ρομαντικά ή με δράμα manga. Ό,τι έχει να κάνει με δράση προτιμώ να το βλέπω σε anime.

      1. Νομίζω έχει βγει μέχρι και το τεύχος 18 στο Vampire Knight, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Το είχα διαβάσει όλο το Orange που μου είχες πει 😀 Τώρα θα πάω να τσεκάρω και τα υπόλοιπα, thank you! ❤ (Το Doubt με έχει ψήσει)

  2. Μου αρέσουν πολύ τα manga αλλά έχω μόνο τα Kingdom hearts που υπεραγαπώ!! Ειδικά το παιχνίδι είναι το αγαπημένο μου!! Πιο πολύ μου αρέσει να παρακολουθώ anime, με αγαπημένο μου το Elfen Lied. Από One piece είχα φτάσει στα 120 επεισόδια όπου και σταμάτησα, αλλά πολλές φορές είχα συγκινηθεί!! Μου φαίνεται πρέπει να αρχίσω να ασχολούμαι πάλι γιατί τα έχω παραμελήσει!!

    1. Κι εγώ λατρεύω τα παιχνίδια Kingdom Hearts! Έχω δει το Elfen Lied και μου άρεσε πάρα πολύ, έχει απίθανο opening. One Piece έχω να δω αρκετό καιρό, περίπου ένα χρόνο, δηλαδή περίπου 100 επεισόδια. Αυτές τις μέρες πάντως κι εγώ σκέφτομαι να αρχίσω και πάλι να βλέπω anime αλλά νομίζω ότι χρειάζομαι κάτι πάρα πολύ καλό που θα με κάνει να κολλήσω και πάλι 🙂

  3. Η τελευταία φωτό σου είναι σαν να βλέπω ράφι στη βιβλιοθήκη του αδερφού μου! Τακτοποιημένα τα manga των Bleach και Kindom Hearts και μπροστά η μινιατούρα του Sephiroth (Final Fantasy) χαχα! Τελικά σε κάθε σπίτι υπάρχει μια γωνιά σαν κι αυτή!
    Προσωπικά δεν έχω διαβάσει κάποιο, αλλά αν έβρισκα το Ouroboros σε έντυπη μορφή, στάνταρ θα το αγόραζα!!! 🙂

Σχολιάστε

