Διάφορα

Blog Awards 2014


alice-in-wonderland-amazing-awesome-beautiful-Favim.com-1630759

Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ την Έλενα από το blog Βιβλίο-Αναλύσεις που συμπεριέλαβε το blog μου στα αγαπημένα της blog. Παρακάτω θα δείτε τις δικές μου απαντήσεις στις ερωτήσεις της.

1. 3 αγαπημένα σας βιβλία (Που δεν ανήκουν σε σειρά!)

Ανεμοδαρμένα Ύψη της Έμιλυ Μπροντέ
Το λάθος αστέρι του Τζόν Γκρίν και
22/11/’63 του Στίβεν Κίνγκ

2. Ένα αγαπημένο σας quote από βιβλίο.

Ένα από τα αγαπημένα μου είναι “You don’t get to choose if you get hurt in this world…but you do have some say in who hurts you. I like my choices.” Από το βιβλίο the fault in our stars (το λάθος αστέρι)

3. Ποιο ήταν το τελευταίο τραγούδι που ακούσατε;

Take me to church

4. Τι πιστεύει η οικογένεια σας για το Blog σας και γενικά για το blogging;

Με ενθαρρύνουν να κάνω οτιδήποτε με ενδιαφέρει. Ξέρουν ότι αγαπώ τα βιβλία και το γράψιμο άρα νομίζω πως τους αρέσει να με βλέπουν να ασχολούμαι με κάτι που αγαπώ.

5. Σας αρέσει η ποίηση;

Ναι… Εντάξει δε θα διαβάζω με τις ώρες, αλλά αν πέσει κάτι καλό στα χέρια μου μπορεί να το διαβάζω και συνέχεια.

6. Ποιος είναι ο άνθρωπος που θαυμάζετε πιο πολύ στην ζωή σας και γιατί;

Τους γονείς μου, το αγόρι μου και την κολλητή μου. Τους γονείς μου τους αγαπώ και τους θαυμάζω που διατηρούν μία τόσο δυνατή σχέση εδώ και τόσα πολλά χρόνια, κάτι που στις μέρες μας δεν το βλέπεις συχνά. Το αγόρι μου επειδή είναι απλά τέλειος. Εντάξει, δεν μπορώ να είμαι και τόσο αντικειμενική σε αυτό. Απλά νομίζω πως τα κάνει όλα τέλεια. Με ό,τι κι αν ασχοληθεί το κάνει τέλεια. Την κολλητή μου επειδή αισθάνομαι σαν να με συμπληρώνει, σαν να μου δίνει κουράγιο να προχωρήσω. Γενικότερα δεν το βάζει κάτω ενώ εγώ απογοητεύομαι κάπως πιο γρήγορα και ως συνήθως πετάω στα σύννεφα.

7. Τι σας κάνει να γελάτε δυνατά και με την καρδιά σας;

Το αγόρι μου!

8. Η Αγαπημένη σας ταινία για το 2014;

Το Interstellar

9. Πόσα βιβλία διαβάσατε μέσα στο 2014;

Αν θυμάμαι καλά 35 αλλά είναι μαζί με τους τόμους manga που διάβασα

10. Ποιος τηλεοπτικός ήρωας θα θέλατε να είστε;

Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω σκεφτεί ποτέ, αλλά αν μπορώ να πω και από ταινία θα έλεγα η Κάτνις Έβερντιν από το Hunger Games. Μου αρέσει πολύ ο δυναμικός της χαρακτήρας κάτι που εγώ δεν μπορώ να πω ότι έχω ιδιαίτερα…

Με τη σειρά μου θα πω κι εγώ τα αγαπημένα μου blog. Αυτά είναι τα:over the placedon’t ever read me και Eternal sunshine of the spotless library. Φυσικά διαβάζω κι άλλα blog απλά αυτά είναι τα αγαπημένα μου. Όλα θα τα βρείτε στη δεξιά στήλη λίγο πιο κάτω.

3 thoughts on “Blog Awards 2014

    1. Αχ ναι. Αν δεν το έχεις διαβάσει να το κάνεις οπωσδήποτε. Εξάλλου δε θα σου πάρει και πολύ να το τελειώσεις πιστεύω. Εγώ το διάβασα σε ένα βράδυ και γενικά δεν διαβάζω πριν κοιμηθώ. Σκέψου πόσο πολύ μου άρεσε.

  1. Για κάποιο λόγο μου είχε ξεφύγει αυτό το post και το είδα μόλις τώρα! Σ’ευχαριστώ πολύ που με αναφέρεις στα αγαπημένα σου blogs! 😀
    **Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!!

Σχολιάστε

