Διάφορα

Το τέρας δίχως όνομα


ac4f577c25f814e4b441a2b2f1b0c9f4

Το παραμύθι που θα διαβάσετε παρακάτω δεν είναι για παιδιά, κάθε άλλο… Προέρχεται από ένα manga που λέγεται Monster και έχει βγει και σε anime (από τα αγαπημένα μου). Το συγκεκριμένο παραμύθι το μαθαίνει ο θεατής ή αναγνώστης προς το τέλος της σειράς και καταλαβαίνει αρκετά για την προσωπικότητα του «κακού» της ιστορίας που λέγεται Γιόχαν. Μιλά για το πόσο σημαντικό είναι να έχεις κάποιον να σε θεωρεί σημαντικό για εκείνον. Όλα τ’άλλα είναι περιττά. Γιατί αν δεν έχουμε κανέναν τι μας απομένει; Μόνο ο εαυτός μας… Και τι να το κάνεις το όνομα, αν δεν έχεις κάποιον να σε φωνάζει με αυτό;

Ελπίζω να καταλάβετε τι συμβαίνει με αυτό το παραμύθι. Εγώ που έχω δει και τη σειρά το θεωρώ συγκλονιστικό γι’ αυτό και αποφάσισα να το μοιραστώ μαζί σας. Ελπίζω να σας αρέσει και να σας κάνει να δείτε και τη σειρά.

Μια φορά κι έναν καιρό, σ’ έναν μακρινό τόπο, ζούσε ένα τέρας χωρίς όνομα. Το τέρας ήθελε τόσο πολύ ένα όνομα που δεν άντεχε άλλο. Έτσι, αποφάσισε να ταξιδέψει αναζητώντας ένα όνομα. Επειδή όμως ο κόσμος είναι πάρα πολύ μεγάλος, το τέρας χωρίστηκε στα δύο και το καθένα πήγε προς διαφορετική κατεύθυνση. Το ένα πήγε προς τα ανατολικά ενώ το άλλο προς τα δυτικά. Το τέρας που πήγε προς τ’ ανατολικά βρήκε ένα χωριό. Στην αρχή του χωριού βρήκε έναν σιδερά και του είπε…

Τέρας: Κύριε Σιδερά, δώσε μου το όνομά σου σε παρακαλώ.
Σιδεράς: Δεν μπορώ να σου δώσω τ’ όνομά μου.
Τέρας: Αν μου δώσεις τ’ όνομά σου, για αντάλλαγμα θα μπω μέσα σου και θα σε κάνω πολύ δυνατό.
Σιδεράς: Αλήθεια; Αν με κάνεις δυνατότερο θα στο δώσω.

Έτσι το τέρας μπήκε μέσα στο σώμα του σιδερά. Το τέρας έγινε ο Otto ο Σιδεράς. Ο Otto ήταν ο δυνατότερος στο του χωριού. Αλλά μια μέρα…

Σιδεράς-Τέρας: Κοιτάξτε με! Κοιτάξτε με! Το τέρας μέσα μου έχει μεγαλώσει πάρα πολύ! Χαμ… Μιαμ…Γλουπ…Σλουπ!

Το τέρας ήταν τόσο πεινασμένο που καταβρόχθισε τον Otto από μέσα προς τα έξω. Έτσι έγινε πάλι ένα τέρας χωρίς όνομα. Ακόμα κι όταν μπήκε μέσα στον Hans τον τσαγκάρη…. Χαμ… Μιαμ…Γλουπ…Σλουπ! Έτσι έγινε ξανά ένα τέρας χωρίς όνομα. Ακόμα κι όταν μπήκε μέσα στον Thomas τον κυνηγό… Χαμ… Μιαμ…Γλουπ…Σλουπ! Έγινε και πάλι ένα τέρας χωρίς όνομα.
Τότε το τέρας πήγε στο κάστρο για να βρει ένα όμορφο όνομα. Μέσα στο κάστρο ζούσε ένα αγόρι που όμως ήταν πάρα πολύ άρρωστο.

Τέρας: Αν μου δώσεις τ’ όνομά σου, θα σε κάνω δυνατότερο.
Αγόρι: Μόνο αν με γιατρέψεις και με κάνεις και δυνατότερο θα σου δώσω τ’ όνομά μου.

Τότε το τέρας μπήκε μέσα στο αγόρι. Το αγόρι θεραπεύτηκε σχεδόν αμέσως. Ο βασιλιάς ήταν πολύ ενθουσιασμένος.

Βασιλιάς: Ο πρίγκιπας έγινε καλά! Ο πρίγκιπας έγινε καλά!

Στο τέρας άρεσε πολύ τ’ όνομα του αγοριού. Επίσης του άρεσε και η ζωή στο κάστρο. Γι’ αυτόν τον λόγο συγκρατήθηκε ακόμα κι όταν πεινούσε. Κάθε μέρα, αν και το στομάχι του ήταν άδειο, το τέρας συγκρατιόταν. Επειδή όμως πεινούσε πάρα πολύ…

Αγόρι-Τέρας: Κοιτάξτε με! Κοιτάξτε με! Το τέρας που είναι μέσα μου έχει μεγαλώσει πάρα πολύ!

Το αγόρι έφαγε τους υπηρέτες, τον πατέρα του και όλους όσους ήταν εκεί. Χαμ… Μιαμ…Γλουπ…Σλουπ! Αφού τους εξαφάνισε όλους το αγόρι ξεκίνησε ένα ταξίδι. Περπατούσε μέρες ολόκληρες. Ώσπου μια μέρα συνάντησε το τέρας που είχε πάει προς τα δυτικά.

Αγόρι-Τέρας: Τώρα έχω ένα όνομα. Ένα πολύ όμορφο όνομα.

Τότε το άλλο τέρας είπε…

Άλλο τέρας: Εγώ δε χρειάζομαι όνομα. Ακόμα και χωρίς όνομα είμαι ευτυχισμένος. Επειδή στην τελική, είμαστε δύο τέρατα χωρίς όνομα.

Το αγόρι τότε έφαγε το άλλο τέρας που είχε πάει προς τα δυτικά. Αν και τώρα πια το τέρας είχε όνομα, δεν είχε απομείνει κανείς για να τον αποκαλέσει με αυτό. Johan. Ένα υπέροχο όνομα.

Και το παραμύθι μέσα από τη σειρά για όσους προτιμούν να βλέπουν από το να διαβάζουν 🙂

3 thoughts on “Το τέρας δίχως όνομα

Σχολιάστε

