Διάφορα

Νέες αγορές!


Όπως γνωρίζουν όλοι οι κοντινοί μου άνθρωποι, δεν υπάρχει περίπτωση να πάω στο Σύνταγμα και να μην μπω μέσα στο κατάστημα public έστω και για να ρίξω μία ματιά. Πολλές φορές αν θέλω να πάω απλά μία βόλτα, πηγαίνω εκεί, κάθομαι 1 ωρίτσα και χαζεύω βιβλία και μετά επιστρέφω σπίτι μου. Επίσης, τις περισσότερες φορές που πηγαίνω αγοράζω και από ένα βιβλίο, γι’ αυτό και στη βιβλιοθήκη μου έχω πολλά βιβλία που δεν έχω διαβάσει ακόμα, αλλά φυσικά σκοπεύω να διαβάσω οπωσδήποτε στο μέλλον. Αυτό συμβαίνει επειδή συνήθως αγοράζω ένα βιβλίο πριν τελειώσω αυτό που διαβάζω εκείνη την περίοδο, έτσι μέχρι να το τελειώσω μπορεί να έχω αλλάξει γνώμη για το ποιο θα είναι το επόμενο.

Αυτή τη φορά τελείωσα πρώτα το «Ο ωκεανός στο τέλος του δρόμου» που διάβαζα και το απόγευμα πήγα για να αγοράσω, όπως ανέφερα και σε προηγούμενο ποστ μου, ένα κλασσικό μυθιστόρημα. Μετά από πολλή σκέψη και διάφορα σχόλια που διάβασα και άκουσα, αποφάσισα να πάρω το «Ανεμοδαρμένα Ύψη» της Έμιλυ Μπροντέ.

IMG_1014

Βρήκα δυσκολία στο ποια έκδοση να αγοράσω, αλλά με τη βοήθεια της πωλήτριας πήρα το βιβλίο από τις εκδόσεις Άγρα. Μου άρεσε πολύ που στην αρχή έχει μία εισαγωγή από τον Άρη Μπερλή που μετέφρασε το βιβλίο για τις εκδόσεις στα Ελληνικά, κάποιες κριτικές που είχε πάρει το βιβλίο τότε που γράφτηκε, κάποιες πληροφορίες για τη ζωή και την οικογένεια της Έμιλυ Μπροντέ, όπως και κάποιες φωτογραφίες και πορτρέτα της εποχής. Τελικά νομίζω πως έκανα πολύ καλά που πήρα αυτήν την έκδοση του βιβλίου. Στο εξώφυλλο του βιβλίου είναι ένα πορτρέτο της Έμιλυ Μπροντέ που έχει ζωγραφίσει ο αδελφός της Μρπάνγουελ. Επίσης έχω την εντύπωση ότι για το ότι δεν με ενθουσίασε τόσο το βιβλίο «Υπερηφάνεια και Προκατάληψη» που τόσος κόσμος αγαπά τόσο, κατά κάποιον τρόπο φταίνε οι εκδόσεις, εννοώ η μετάφραση των εκδόσεων Μίνωας που αγόρασα το συγκεκριμένο βιβλίο. Έχω την εντύπωση ότι πήγαν να κάνουν τη γλώσσα κάπως πιο σύγχρονη για να είναι πιο προσιτή και εύκολη για τον αναγνώστη κι έτσι έχασε το βιβλίο τη μαγεία του. Γι’ αυτόν τον λόγο, υπάρχει περίπτωση να αγοράσω και πάλι το βιβλίο από τις εκδόσεις Σμυλή που έχω ακούσει ότι είναι οι καλύτερες για τα έργα της Τζέιν Όστεν για να το διαβάσω και πάλι.

Το άλλο βιβλίο που δεν άντεξα να μην πάρω ήταν από τις εκδόσεις Πατάκη το «Διηγήματα» του Έντγκαρ Άλαν Πόε.

IMG_1013

Οι εκδόσεις είναι φανταστικές, με τέλειο, πολύ κλασσικό εξώφυλλο. Γενικά, όταν βλέπω ένα πιο vintage εξώφυλλο το προτιμώ από ένα πιο σύγχρονο.

Αυτά! Τα υπόλοιπα θα σας τα πω όταν τα διαβάσω!

4 thoughts on “Νέες αγορές!

    1. Ευχαριστώ πολύ! Αυτό που συνειδητοποίησα είναι ότι όταν γνωρίζεις κάποια πράγματα για τη ζωή του συγγραφέα, ξεκινάς με άλλη διάθεση και θαυμασμό το βιβλίο 🙂

Σχολιάστε

