Νέο κόλλημα…


Downton-Abbey-Actresses-3-uk-girls-lovers-of-all-british-things-30591564-634-407

Ένα θα σας πω. Για όλα φταίει η μαμά μου. Εγώ δεν είχα σκοπό να αρχίσω να βλέπω τη σειρά Downton’s Abbey. Εκείνη άρχισε να μου λέει πόσο ωραία σειρά ήταν και πόσο πολύ θα ήθελε να δει και τις υπόλοιπες σεζόν, μιας και η κρατική τηλεόραση είχε δείξει μέχρι την 3η σεζόν. Είπα κι εγώ να της δώσω μία ευκαιρία και να βλέπω 1-2 επεισόδια πριν κοιμηθώ. Ε, αυτό ήταν. Μεγάλο κόλλημα… Όχι τίποτ’ άλλο, δεν περίμενα ποτέ ότι θα κολλήσω με μία τέτοιου είδους σειρά που νόμιζα ότι δε θα συμβαίνει τίποτα και όλα θα είναι απολύτως ήρεμα και βαρετά, τύπου Υπερηφάνεια και Προκατάληψη. Τώρα λοιπόν έχω κολλήσει τόσο πολύ που πραγματικά ψάχνω βιβλία εκείνης της εποχής. Όμορφα φορέματα, μεγάλες δεξιώσεις, καλοί τρόποι και από πίσω το έλα να δεις… Εντάξει, δε με πειράζει να μην είναι γραμμένα το 1920 για παράδειγμα, αλλά τουλάχιστον η ιστορία να διαδραματίζεται εκείνη την εποχή.

Όπως καταλάβατε ζητώ τη βοήθειά σας, επειγόντως!!! Αν έχετε διαβάσει κάποιο τέτοιου είδους κλασσικό βιβλίο και σας άρεσε πείτε το και σε ‘μένα γιατί δεν έχω ιδέα τι να πάρω. Έχω βρει κάποια αλλά θέλω να αγοράσω τώρα για τα Χριστούγεννα κάποιο πραγματικά καλό.

Σας περιμένω με αγωνία!

5 thoughts on “Νέο κόλλημα…

  1. Τι υπέροχη σειρά που είναι το Downton Abbey! Δυστυχώς στην τέταρτη σεζόν άρχισε να χαλάει…Στις υπόλοιπες βέβαια είναι αξιαγάπητο! Στο μυαλό μου έρχεται η Jane Austen, αλλά αν δεν σ’άρεσε το Pride and Prejudice, τότε δεν θα σ’αρέσει κάποιο άλλο δικό της…Δες τουλάχιστον το adaptation του Joe Wright, είναι εξαιρετικό! Προσωπικά στο period theme μ’άρεσε το Becoming Jane, το Death Comes to Pemberley και το Anonymous. Από βιβλία, το Jane Eyre και το Wuthering Heights είναι ότι καλύτερο έχω διαβάσει, α! και το «Απομεινάρια μίας μέρας» είναι πολύ καλό. Χμμμ, αυτά… Δεν μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό. Ελπίζω να βοήθησα 🙂

    1. Ευχαριστώ πολύ! Θα τα κοιτάξω σίγουρα όλα. Μαζεύω ιδέες για βιβλία που θα μου κάνουν δώρο τα Χριστούγεννα :p Πραγματικά δεν ξέρω γιατί δεν μου άρεσε το Pride and Prejudice… η κολλητή μου παραλίγο να με σκοτώσει όταν της το είπα. Παρόλα αυτά, νομίζω πως τώρα έχω μπει στο κλίμα της εποχής με το Downton Abbey και θα κάνω ακόμα μία προσπάθεια να διαβάσω Jane Austen.

      1. Να σου πω την αλήθεια εγώ έχω διαβάσει μόνο το Pride and Prejudice και το Sense and Sensibility, και το δεύτερο δεν μ’άρεσε τόσο…Παίζει τεράστιο ρόλο και η μετάφραση των συγκεκριμένων έργων, στα αγγλικά είναι πολύ όμορφα…Άντε καλό διάβασμα! 😉

  2. Ευχαριστώ 🙂 Α! Επίσης να σου πω πως τώρα που είμαι σχεδόν στη μέση του «Ο ωκεανός στο τέλος του δρόμου» αισθάνομαι κάπως απογοητευμένη. Δεν μου αρέσει και τόσο πολύ. Είναι περισσότερο παιδικό βιβλίο και αρκετά απλό, αλλά δε λέω πολλά γιατί έχω ακόμα μέχρι να το τελειώσω. Απλά στο αναφέρω μιας και μου είχες πει ότι θες να το διαβάσεις.

Σχολιάστε

