Νέα στήλη στο Garden of Stories


11982-620x-10571-620x-654

Για να πω την αλήθεια ζήλεψα πολύ από τη συντάκτρια του blog All over the place που δημοσίευσε χθες ένα ποστ με τις ταινίες που είδε τον Νοέμβρη και μιας και λατρεύω τις ταινίες είπα να φτιάξω μία νέα στήλη με τις ταινίες που βλέπω κάθε μήνα. Γενικότερα, πηγαίνω πολύ συχνά στον κινηματογράφο, αλλά νοικιάζω και DVD, σχεδόν ποτέ δεν κατεβάζω ταινίες από το διαδίκτυο επειδή βαριέμαι τη διαδικασία. Επίσης προτιμώ να τις βλέπω στην τηλεόραση με τους γονείς μου ή με φίλους μου, τρώγοντας ποπκόρν, σοκολάτες και διάφορα άλλα γλυκά. Ακόμα δε θα δημοσιεύσω κάτι επειδή δεν έχει τελειώσει ο Νοέμβρης κι εγώ βλέπω ταινίες σχεδόν καθημερινά. Αλλά περιμένετε το ποστ με τις ταινίες του Νοέμβρη αρκετά σύντομα.

4 thoughts on “Νέα στήλη στο Garden of Stories

    1. Βλέπω συνέχεια ταινίες και πολλές φορές βλέπω ξανά και ξανά τις ίδιες όταν μου αρέσουν πολύ. Επομένως μου έδωσες την ιδέα μέσα από το τελευταίο σου ποστ να γράφω κι εγώ για τις καινούριες ταινίες που βλέπω κάθε μήνα, μιας και είναι αρκετές. Σίγουρα αυτές που θα γράψω για τον Νοέμβρη δε θα είναι όλες όσες έχω δει, αλλά από εδώ και πέρα θα τις σημειώνω για να μην τις ξεχνάω 😀 Ευχαριστώ και για το link, σίγουρα θα το κοιτάξω.

Σχολιάστε

