Διάφορα

Τι να διαβάσω;;;;


992_o

Αχ όποιος διαβάζει αυτό το άρθρο ας με βοηθήσει να αποφασίσω πιο θα είναι το επόμενο βιβλίο που θα διαβάσω. Πρώτη φορά δεν έχω ιδέα.

Οι επιλογές μου είναι οι εξής:

1.Game of Thrones: Σύγκρουση Βασιλέων

  1. Ο Χάρι Πότερ και το Κύπελλο της Φωτιάς

  2. Σκοτεινός Κόσμος

  3. Το όνομά μου είναι μνήμη

  4. Ο ωκεανός στο τέλος του δρόμου

  5. Tuesday’s gone

  6. Το κουρδιστό πουλί

  7. Ο άχρωμος Τσουκούρου Ταζάκι και τα χρόνια του προσκηνήματός του

  8. Έραγκον

Θέλω κάτι που θα έχει πολύ αγωνία και θα με κρατήσει επειδή μόλις τελείωσα το 1ο βιβλίο από Hunger Games και δεν είχε καμία αγωνία μιας και έχω δει την ταινία…

6 thoughts on “Τι να διαβάσω;;;;

    1. Έχω ακούσει κι εγώ πολύ καλά σχόλια. Λες να διαβάσω αυτό τελικά; Πραγματικά έχουν μαζευτεί τόσα πολλά βιβλία στη βιβλιοθήκη μου που δεν έχω διαβάσει που κάθε φορά που είναι να ξεκινήσω κάποιο έχω πρόβλημα 🙂

      1. Διάβασε αυτό που είναι μικρούλι, γτ τα υπόλοιπα είναι τεράστια! Άφησε τα για τις διακοπές των Χριστουγέννων 😉

      2. Αυτό θα κάνω. Το έβαλα ήδη στην τσάντα μου για να το ξεκινήσω αύριο πρωί πρωί στο τρόλεϊ 🙂

Σχολιάστε

