Διάφορα

Βόλτα στο φεστιβάλ βιβλίου στο Ζάππειο no. 2


Όπως καταλαβαίνετε και από τον τίτλο του ποστ, δεν άντεξα, επισκέφθηκα άλλη μία φορά την έκθεση βιβλίου στο Ζάππειο. Αυτή τη φορά πήγα με τη μητέρα μου, ένα πορτοφόλι παραπάνω δεν είναι ποτέ κακό, και με μία φίλη της που διαβάζει εδώ και χρόνια και λατρεύει τα βιβλία και ό,τι έχει να κάνει με αυτά, επομένως θα μου πρότεινε κάτι καλό.

10810730Αρχικά πήρα «Το κουρδιστό πουλί» του Χαρούκι Μουρακάμι, που ήθελα εδώ και πάρα πολύ καιρό να το διαβάσω αλλά λόγω της τιμής του δεν αποφάσιζα να το αγοράσω. Μία μέρα πριν το πάρω ήμουν έτοιμη να το παραγγείλω στα Αγγλικά που η τιμή του είναι πολύ χαμηλότερη, αν και δεν ήμουν σίγουρη αν θα το ευχαριστιόμουν το ίδιο. Φοβόμουν η αλήθεια είναι μη με κουράσει, αλλά τελικά στην έκθεση μου το έδωσαν σε πολύ καλύτερη τιμή, γύρω στα 7 ευρώ λιγότερο και μου πρότειναν να επιλέξω και άλλο ένα βιβλίο δώρο, ανάμεσα από τρία συγκεκριμένα βιβλία. Εγώ επέλεξα15998045 το «Hotel du lac» της Ανίτα Μπρούνκερ. Δεν έχω ιδέα αν είναι καλό βιβλίο, αλλά απ’ ότι μου είπε η κυρία εκεί είναι ένα αρκετά βαρύ βιβλίο που στο τέλος θα σου αφήσει κάτι. Το τελευταίο βιβλίο που πήραμε από τις εκδόσεις Ωκεανίδα ήταν το «Ψάχνοντας για κοχύλια» που το 13084443πρότεινε στη μαμά μου η φίλη της. Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να το διαβάσω κι εγώ αλλά δεν ήθελα να δώσω και άλλα χρήματα… Το τελευταίο βιβλίο που πήραμε ήταν το «Ο μεγάλος θυμός» της Ντόρας Γιαννακοπούλου που και αυτό μου το πρότεινε η φίλη της μαμάς μου ως ένα πολύ καλό βιβλίο και13037739 για να πω την αλήθεια κι εμένα ο τίτλος του μου έκανε κάτι. Δεν μπορώ ακριβώς να το εξηγήσω αλλά μου κίνησε το ενδιαφέρον. Από την έκθεση βιβλίου και μετά αποφάσισα να αρχίσω να διαβάζω κάποια βιβλία από αυτά που πρέπει να έχει διαβάσει κάποιος στη ζωή του, που του δίνουν κάτι και όχι απλά για να περνάει ευχάριστα τον χρόνο του.

Σχολιάστε

