Διάφορα

Διακοπές!


IMG_0732Δυστυχώς για ‘μένα οι διακοπές τουλάχιστον τελείωσαν για φέτος, εκτός φυσικά από κάτι απρόοπτο που μπορεί να προκύψει. Λοιπόν το βιβλίο με του οποίου την παρέα περνούσα κυρίως τις ώρες μου στην υπέροχη παραλία της Νάξου ήταν το «Σκοτάδι βαθύ, δίχως άστρα» του υπέροχου Stephen King. Αυτό το βιβλίο αποτελείται από 4 διηγήματα. Ακόμα δεν το έχω τελειώσει, γι’ αυτό και δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη, αλλά από τις τρεις πρώτες ιστορίες θα χαρακτήριζα το βιβλίο ως ψυχολογικό θρίλερ. Μέσα από αυτό το βιβλίο αγάπησα ακόμα περισσότερο τον King και αναρωτιέμαι πώς γινόταν και παλαιότερα, όπως έχω πει πολλές φορές δεν μου άρεσε καθόλου.

Μόλις το τελειώσω, σε λίγες μέρες δηλαδή, θα επιστρέψω με μία παρουσίαση με την άποψή μου.

Σχολιάστε

