Τα ομορφότερα δώρα!


Με αφορμή τα γενέθλιά μου πολλοί από τους φίλους μου μου έκαναν δώρο βιβλία που ήθελα πολύ να διαβάσω. Δε θα μπορούσα φυσικά μετά από αυτό να μην τα μοιραστώ μαζί σας, μιας και είμαι εξαιρετικά χαρούμενη που με σκέφτηκαν και μου έκαναν ένα τέτοιο δώρο.

IMG_0368Στην εικόνα αριστερά είναι το βιβλίο «Η επιλογή» και οι δύο πρώτοι τόμοι από το «Ο κήπος των πειραμάτων». Και τα τρία είναι βιβλία που ήθελα να διαβάσω εδώ και αρκετό καιρό και αφού είχα πρήξει το αγόρι μου τελικά για να σταματήσω τη γκρίνια αποφάσισε να μου τα αγοράσει… Πλάκα κάνω! Τον ευχαριστώ πραγματικά πάρα πολύ που με σκέφτηκε.

 

Στα δεξιά είναι η τριλογία της Nicci French. Αποτελείται από τα βιβλία «Blue Monday», IMG_0367«Tuesday’s gone» και «Waiting for Wednesday». Ένας πολύ καλός μου φίλος διάβασε το 1ο μέρος πριν καιρό, περίπου δύο χρόνια, και από τότε με έχει πρήξει να το διαβάσω. Επειδή κατάλαβε ότι δε θα έπαιρνα ποτέ την απόφαση να τ’ αγοράσω, αποφάσισε μαζί με άλλους δύο φίλους μου να μου πάρουν και τα τρία βιβλία.

 

Τα τρία τελευταία βιβλία που πήρα είναι το τρίτο μέρος του «1Q84». Ευχαριστώ πολύ την κολλητή μου γι΄αυτό! Αχ, πάντα με σκέφτεται αυτό το κορίτσι! Το «Το όνομά μου είναι μνήμη» που μου το έκανε δώρο ακόμα ένας φίλος μου και ακόμα απορώ πώς το IMG_0369διάλεξε χωρίς να ξέρει πως το ήθελα… Όπως είπε κι εκείνος «Το διάβασα, μου άρεσε, το πήρα. Αυτό ήταν όλο». Και τέλος «Ο υπέροχος Γκάτσμπυ». Και αυτό δώρο από έναν πολύ αγαπημένο μου φίλο που φυσικά δε θα μπορούσε πιστεύω να μου το κάνει άλλος δώρο το συγκεκριμένο βιβλίο εκτός από αυτόν. Όπως μου έχει πει κι εκείνος, «Αχ, ρε Κατερίνα, μακάρι να ζούσα εκείνη την εποχή!»

 

Φυσικά εκτός από βιβλία πήρα και άλλα υπέροχα δώρα από όλους μου τους φίλους, απλά επειδή το blog έχει ως κύριο θέμα τα βιβλία γι’ αυτό και τ’ αναφέρω πιο αναλυτικά!

Νομίζω πως μετά απ’ όλα αυτά τα βιβλία θα κάνω πολύ καιρό να πάω ξανά σε βιβλιοπωλείο!

 

 

Σχολιάστε

