Στον τόπο του εγκλήματος


Εντάξει το ξέρω… Δεν είμαι και πολύ σταθερή στις επιλογές μου στα βιβλία. Για παράδειγμα μετά «Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι», που με έχει ρίξει στο ποτάμι της βαρεμάρας, σκεφτόμουν να διαβάσω «Το δωμάτιο του Κακού» που αγόρασα πρόσφατα. Ξαφνικά όμως, σήμερα, εκεί που διάβαζα τις 150 τελευταίες σελίδες του βιβλίου μου, μου ήρθε ξαφνικά η επιθυμία να διαβάσω ένα βιβλίο με μυστήριο και εγκλήματα.agatha-christie-dress-girl-legs-tattoo-Favim.com-114456 Κάτι πιο κλασσικό… Και τι καλύτερο από ένα ή ακόμα και πολλά βιβλία, αναλόγως πώς θα πάει, της Αγκάθα Κρίστι. Πάρα πολλά βιβλία της υπάρχουν στα Ελληνικά σε διάφορες εκδόσεις. Η αλήθεια είναι βέβαια πως δεν ξέρω από ποιο να αρχίσω. Παλιότερα είχα διαβάσει ένα που ο τίτλος του ήταν κάπως έτσι «Ποιος σκότωσε τον…», τον υπόλοιπο δεν τον θυμάμαι, όπως δε θυμάμαι καθόλου και την υπόθεση του βιβλίου. Δε θυμάμαι ούτε καν αν μου άρεσε. Ελπίζω αυτό να μην αποδειχθεί κακό σημάδι στην πορεία της ανάγνωσής μου κάποιου βιβλίου της.

Μετά την απόφασή μου λοιπόν να διαβάσω Αγκάθα Κρίστι, μπήκα γρήγορα στο Goodreads για να δω βαθμολογίες και κριτικές για τα βιβλία της. Η αλήθεια είναι ότι μπήκα στον πειρασμό να αγοράσω κάποιο στα Αγγλικά μιας κι έχουν βγει νέες εκδόσεις τους που αν τα βάλεις όλα μαζί μοιάζουν με συλλογή. Μετά φυσικά το ξανασκέφτηκα και αποφάσισα πως εφόσον υπάρχουν στα Ελληνικά καλύτερα να διαβάσω κάποιο στη γλώσσα μου, άρα και πιο άνετα.

___and_then_there_were_none__by_jimmy_c_lombardo-d6iwifuΔεν άργησα ν’ αποφασίσω ποιο θα διαβάσω μιας και ήταν πρώτο στη βαθμολογία των αναγνωστών και χρηστών της σελίδας. Η βαθμολογία του είναι 4.18 στα 5 αστέρια, δηλαδή αρκετά υψηλή για να με κάνει να το επιλέξω. Το βιβλίο είναι το πολύ γνωστό «Δέκα μικροί νέγροι» που πρωτοεκδόθηκε το 1939 και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Λυχνάρι.

Με την πρώτη ευκαιρία που θα βρω θα πάω σ’ ένα βιβλιοπωλείο να το αγοράσω για να ταξιδέψω σε μία άλλη εποχή γεμάτη μυστήριο και εγκλήματα…

 

Σχολιάστε

