Διάφορα

E-readers ή βιβλία;


Books-vs-KindleE-readers ή βιβλία; Αυτό το ερώτημα το έθεσα πολλές φορές στον εαυτό μου, ειδικά τον τελευταίο χρόνο που διαβάζω περισσότερο. Τελικά, μετά από αρκετή σκέψη αποφάσισα πως θα συνεχίσω να διαβάζω τα παραδοσιακά βιβλία. Στην αρχή μου άρεσε η ιδέα να έχω στην τσάντα μου μία φορητή βιβλιοθήκη αλλά αργότερα, μόλις μου έφυγε ο πρώτος ενθουσιασμός, κατάλαβα ότι με αυτόν τον τρόπο θα έχανα πολλά από τα βιβλία. Πρώτα απ’ όλα, τη χαρά που νιώθω κάθε φορά που έρχεται η μέρα για να πάω ν’ αγοράσω ένα καινούριο βιβλίο από ένα βιβλιοπωλείο και πραγματικά πιστέψτε με, είναι μεγάλη. Δεύτερον, τη συλλογή μου από βιβλία. Είναι διαφορετικό να έχεις συλλογή από ηλεκτρονικά βιβλία και διαφορετικό από παραδοσιακά, χάρτινα βιβλία που γεμίζουν τα ράφια της βιβλιοθήκης σου, που βλέπεις το εξώφυλλό τους όποτε θες, μονάχα με ένα γύρισμα του βλέμματός σου… Ουπς! Πάλι ξέφυγα… Ας πάμε παρακάτω.Τρίτο και τελευταίο, είναι ότι χάνεις τη μυρωδιά του χαρτιού, το γύρισμα των σελίδων και την αίσθηση ότι κρατάς στα χέρια σου ένα «κανονικό» βιβλίο. Ειδικά η μυρωδιά του χαρτιού για ‘μένα είναι πραγματικά απολαυστική. Μετά από αυτά σκεφτόμουν: «Η τιμή όμως ενός ηλεκτρονικού βιβλίου, λογικά, θα είναι χαμηλότερη». Προς μεγάλη μου έκπληξη όμως. μετά από μία μικρή έρευνα σε μερικές ιστοσελίδες είδα ότι η διαφορά στην τιμή είναι πάρα πολύ μικρή και στη μία περίπτωση παίρνεις κάτι χειροπιαστό ενώ στην άλλη κάτι σε ηλεκτρονική μορφή. Μόνο και μόνο αυτό, αξίζει κάτι παραπάνω. Άρα η μικρή διαφορά στην τιμή είναι δικαιολογημένη.

Μετά απ’ όλα τα παραπάνω λοιπόν, κατάλαβα ότι δεν υπάρχει λόγος να αρχίσω να διαβάζω e-books γιατί οι λόγοι του να διαβάζεις και να απολαμβάνεις ένα παραδοσιακό βιβλίο είναι πολύ περισσότεροι,

Σκεφτείτε το!

Σχολιάστε

