Διάφορα

Η νέα μου γωνιά!


books-girly-love-friend-girl-quote-text-Favim.com-786029

Μιας και όλοι μου οι φίλοι και οι γνωστοί βαρέθηκαν να με ακούνε να τους μιλάω συνεχώς για τη μεγάλη μου αγάπη, τα βιβλία, δεν άντεξα άλλο… Έφτιαξα τη δική μου γωνιά για να λέω ό,τι θέλω, όποτε θέλω… Το πιο πιθανό είναι βέβαια να τα γράφω και να τα διαβάζω μόνη μου, αλλά τουλάχιστον δε θα μου λέει κανένας » Αμάν πια! Μας έπρηξες με τα βιβλία σου» ή » Βρε παιδί μου πάλι με ένα βιβλίο στο χέρι είσαι;». Πραγματικά δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα κάποιος να διαβάζει βιβλία, να είναι το χόμπι του κι έτσι να μιλά και γι’ αυτά. Γιατί δηλαδή να μην λέει κανένας τίποτα σε αυτούς που μιλούν όλη μέρα για ποδόσφαιρο; Ε; Ωχ! Πάλι παρεκτράπηκα και βγήκα εκτός θέματος…

Λοιπόν, έφτιαξα αυτό το blog, απλά για να έχω κάτι δικό μου, σχετικό με αυτό που μου αρέσει να κάνω, δηλαδή να διαβάζω. Εδώ θα γράφω ό,τι μου έρθει σχετικά με βιβλία, διάβασμα και οτιδήποτε άλλο μου κατέβει, όπως θα γράφω και την άποψή μου για διάφορα βιβλία που διαβάζω κατά τη διάρκεια του χρόνου.

Αυτά για την ώρα… έτσι για καλή αρχή!

Σχολιάστε

